środa, 8 kwietnia 2009

dawno żem nie pisał

Się spociłem, żem dał se dwa nowe serwery della do serwerownio-kanciapy i temperatura z lekka sie zwiększyła. dawno nie pisałem a działo się wiele. ostatecznie jednak się nie hajtnę z tą uzi bołą , poczekam aż znowu będzie jakąś królową albo inną szycha bo teraz jak jestem słynny to mógłbym walnąć mezaliansa. niedawno zaczęłem też karierę sceniczną jako głos anioła czyli poprostu piosnekarz, tak pięknie śpiewałem że ludzi aż płakali . dziwne bo nie śpiewałem "amury runą runą" a polska republika runęła w międzyczasie. Potem dwie fanki mi zafundowały nową perukę i ciało , stałem się tak gorący , że zaczęłem kariere top modela, niestety w obawie przed fankami i licznymi chorobami roznoszonymi drogą płciową musiałem karierę przerwać. a na koncert galowy w polisz arina to mnie zaprosili na godizne przed, więc jak na osobę o mojej pozycji na rynku medialnym odmówiłem, nie jestem jakimś iwanem i delfinem który śpiewa na zawołanie, jestem Dodą z fochem. Chciałem się ożenić z Magdą z Danii ale ona słabo już mówi po polsku zreszta ona chyba woli krokodylka dandi. więc się raczej nigdy nie ożenię. Zresztą tak doradziłbymi każdy menadżer. W palma de sol będą jakieś zawody w guziki więc proszę sie zgłaszać do Beata Xue albo Aligatorka furse. Ja jako wielki szefunciu fundacji nautilus w sl jednak w cesarstwie jej nie otworzę. Otworzę ja w innym miejscu takim w góach żeby zbliżające się tsunami na bałtyku nie zalało mi jej. W palmie też trwa konkurs jango którego jestem zamożnym sponsorem, jak narazie niespodzianką jest słaba postawa pewnej Kanadyjki , która okupuje ostatnie miejsce w zawodach. To tyle, a jeszcze się wnerwiłem po meczach Polaków ale to chyba oczywiste. To by było na tyle może niedługo coś napisze. Uwaga awatarka o imieniu Kajda zaczela wytwarzac bizuterie z tombaku.

12 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci Misterio zwany Larssonem za możliwość wypowiedzi :) Na ten szczytny cel pozyskałam miejsca... mam nadzieję duuuzo. :) Zacznę więc od faktu, ze gdyby nie Twoje wspanialomyślne fanki, które są z Tobą od początk (Ja i Malina w jednym^^ taki wash & go) nie zaznałbys karieryspiewaka a tym bardziej modela, bo w avatarze JEZUSA byłes mało lojalnym kandydatem :) TEraz swiat stoi przed toba otworem i my ci tego z całym szacunkiem dla słuchaczy życzymy ^^Więc, teraz wezmiemy autograf, bo w pozniejszym terminie nie dopchamy się do ciebie^^ . Więc, poprosimy z góry nawet o trzy.. po jednym z Malinką powiesimy nad łożkiem, a drugi wystawimy na aukcji, gdzie pieniazki przeznaczymy na akcje charytatywna pt: MAKE A WISH ^^ a tak na marginseie przytoczę fakt, ze wykonywana przeze mnie biżuteria zwana potocznie jablonex'owym tombakiem będzie tylko i wyłącznie moja ^^nie mam zamiaru nią karcić innych obywateli SL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kajda, dokładnie my jako dwie najwiękciejsze fanki powinnyśmy dostać tu i teraz po autografie!! Bo tak jak mówisz później nie będzie już takiej okazji. W ogóle Kajda chyba o trzy autografy na łepka, bo żebyśmy się o tego trzeciego nie pobiły... Choć Mist miałby wtedy o czym pisać... Btw. Kajda nie zauważyłaś, że on się Nas wstydzi??? Nawet nie wspomniał, ani razu o Nas jako o sponsorkach tzn. nie wypowiedział Naszych nicków.. Aaaaaa... Mist i zapomniałeś o tych cichobiegach dodać, żebyś miał w czym biegać ode mnie do Kajdy i odwrotnie. A także, żeby było w czym przed nataryczywymi fankami uciekać ^^... I Misterio jeszcze jedno!! Jak będziesz niegrzeczny to zobaczysz!!! Kajda Ci z tego swojego tombaku łańcuch zrobi i będziemy Cie na nim trzymać, do momentu, aż się nie uspokoisz.. Choć nie.. Wtedy będzie tak mi dobrze, tak mi róbcie. Wiem! Przywiążemy Cię w jednym z polskich miast w sl i będziesz ładnie spiewał "a mury runą, runą" i może wtedy wszystko padnie jak kafka?;p

    OdpowiedzUsuń
  3. kajda by taki lancuch produkowala na pisakownicy ze 2 lata

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinka, mówisz masz^^ łancuch ze smycza długosci 3 metrow, zeby nadal sie pocil w tej serwerowni i zeby z niej nie wychodzil^^ a kaganiec dorzucimy gratis^^zeby tak nie szczekal.. bo szczekac potrafi, ale i na skomlenie przyjdzie cas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj te komentarze sątylko dowodem na to , że jak się kobiety nie bije to jej wątroba gnije

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ja nie mowic dobrze po polski. I ja byc bardzo zakochana w Misterio. Ja byc jego fanka od jakis czas. Ja kochac jak Misterio spiewac. I ja nie rozumiec co dziwczyny mowic ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kajda... Nieeee... 3 metry to i tak za wiele. Ja proponuje z 1,5 metra max. A kaganiec się owszem i przyda, bo sama przyznasz, że co za dużo to nie zdrowo?? A jak się tak będzie pocił w tej serwerowni (nie wnikajmy w szczegóły od czego) to mu się przyda. Trochę kalorii bynajmniej zgubi... Tak Mist, na pewno jak się kobiety nie bije. Ale Tobie to trzeba porządnie sprać już tyłek... I to chyba ten łańcuch byłby za mało... Taką portową line na Ciebie trzeba byłoby załatwić. Ale spoko. Mam niedaleko do portu więc coś w nocy załatwię jakąś holowniczą. Lecz nie myśl, że z Kajdą Cię przywiążemy i wykorzystywać będziemy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda. Ty Nam wybaczyć, że Ty nie rozumieć po polskiemu, ale niestety My być blondynki i nie mówić po duński... :) Ty Nam wybaczyć, ale My we dwie być największe fanki Misteria i żadna Nas nie przebić... ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ^^ własnie takie małe sprostowanie .. My nie jestesmy Misteria fankami, my jestesmy fanatyczkami jego zdolnosci artystycznych i szczodrości wypowiedzi, jakimi nas obdarza. Stworzylysmy jego fun club pod nazwą " stop krzywdzeniu dzieci" i tam własnie przekazujemy cenne informacje dotyczące w jaki sposob biedny Misterio w czasach, kiedy trzeba bylo stac za ziarenkiem kawy w dłuuugiej kolejce był krzywdzony przez swoich najblizszych. Własnie te nocne igraszki pod oknem wystawowym tak wpłynęły na jego układ nerwowy i niestety do dzis biedak ma tzw. nocne moczenie pewnie to wplyw Coli z biedronki, nie mniej jednak, trzeba go wspomoc i okazac laskawą litosc ^^, bo nie znamy dnia ani godziny, kiedy nas dopadnie takie uciązliwe schorzenie. .. dlatego krzyczy razem" Jestesmy z Toba misterio.. jestesmy z tobą" ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Misterio to wielka ludz. On spiewac i byc wielki ;)) On miec duza fan.

    OdpowiedzUsuń
  11. P.S. ja wam wybaczyc blondynki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo Radziu... Tyle komentarzy, a Ty chyba na laurach spocząłeś??? Nieładnie, nieładnie.. Dawaj bierz sieę za pisanie innego tematu na blogu ^^... Bo tak być nie może, że Twoje wieeelkie fanki czekają z zapartym tchem na następny wpis codziennie otwierając stronę Twojego bloga. I co?? A tu nic.. Misterio spoczął na laurach!! Albo bo jest wiosna i ciepło i się rozleniwił??

    OdpowiedzUsuń