piątek, 1 maja 2009

troszku mam nerwa

cholera wzięłem sobie jeden dzień z mojego zaległego zesżłoroscznego urlopu a tu kkkk nie mogą wytrzymać bezemnie , kkkkk 5 teleofnów z pracy to lekka kkkkk przesada, dobrze ze nie miałem w ustach białek bo mi by piana na bank leciała, wstawiłem se gadżżeta na bloga że niby każdy może do mnie pisać, ciekawe czy ten szajs działa, dostałem bana w piaskownicy poliż areny czy komunisty , w sumie mi się należało ale żeby tak odrazu donosić to lindenów, widać niektórzy donosicielskie maniery wyssali z mlekiem matki ubeczki. sklepa żem otworzył aale chyba więcej klientów to ma 86 letnia prostytutka niż ten sklep. sklep budowała kajda z poznania, za co w sumie mogę jej podziękować. a malina dała jakąś mojąreklame w klubie ultrabicz , ciekawe czy ktos sie dzieki niej tu teleportuje. w palnie ciagle graja w guziki czasem mysle ze przywiazuja do tego wieksza wage niz swiat swego czasu do pojedynkow kasparow karpow czy golota vs bowe. niektore persony niekoniecznie kobiety nie radzą sobie tam z presją kibiców. na karaoke to już nie chodzę , pewnie poziom i tak tam spadł to nie będę marnował talentu na takie imprezy. moze gdyby zorganizowali taneczna eurowizje i moja partnerka byla by edyta herbus a ja nie musialbym tanczyc to bym poszedl. jakio pionier, prekursor i wogole wizjoner wypusicilem na rynek medialny pierwsze wydanie wiadomosci radia palma , niestety cos mi zabraklo materialu a ludzie nie chca wspolpracowac, moze powinienem zaczacpalic to jakbym ich petami przypalal to by wspolpracowali?

a specjalnie dla fanek stworzylem grę z moim udziałem

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. daj url do sklepu to wejdziemy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak otworzylam strone to rzucilo mi sie "wyswietl moj piekny profil"...

    OdpowiedzUsuń