środa, 6 maja 2009

Mafia albo inne Masony

tu mówie znowu ja, informuję że stałem się ofiarą spiskaa albo mafii albo masonów albo innej agencji w stylu men in blek, mianowicie moje słynne konto Misterio76 Larsson zostało zabanowane przez Linden Lab, nie wiem dlaczego przecież jak coś już kradłem to rozdawałem biednym, chyba nie za szczelanie bo mało szczelałem, a mozzę za wykorzystanie najnowsyzch technoilogii wrzesczących w polisz komunisti ? tzw hgw. mniejsza z tym, elvis i dzon lenon ten nie zyja a sa wsrod nas jak niesmiertelni , ten sam los podzieli misterio76 larsson, nie będzie on się nigdzie odwoływał pisał biletów czy mandatów, ale jak wieść gminna niesie wkrótce nastąpi reinkarnacja i wspaniały człowiek jaki niewątpiliwe kryje się za avatarem m76l powroci niczym juz niedlugo terminator w kolejnej czesci swoich przygod, ppozdrawiam fanki nie zapomnijcie wystawic mi godnej piramidy i pomnika cos jak ta statua wolnosci tylko w wersji meskiej, prosze nie stawiac mi klocka o twarzy sfinksa to mówiłem ja , talib , zbok i drań misterio76 larsson

2 komentarze: