sobota, 12 marca 2011

Aj em bak , tzn nie że jestem karnistrem

Witam serdecznie, tu mówię ja. Nie wiem co mnie natchnęło ale postanowiłem wznowić mojego legendarnego bloga. Legendarnego bo większość osób z "pierwszej" części bloga chyba już nie żyje albo jeszcze gorzej.
W międzyczasie jak mnie nie było to stałem się jeszcze bardziej słynny i na w ogóle super. Teraz my name is Strzelecki, Franz Strzelecki. Nawet mam żonę , miałem konie ale zdechły. Część z Was być może mnie zna z fal Radia 2K ( 2k to chyba skrót od kaka, ale nie wiem czy chodzi tu o kakao , takie kaka co jak mały bachor mówi " mama, kaka", czy też o to ,że twórca radia kiler faith pseudo Kula, bardzo lubi piosenkę p.t. " dziewczyny lubią w brąz".
Jak już tak niby się przedstawiłem to, zapraszam do lektury tego bloga, w którym starać się będę komentować to co uda mi się zaobserwować w secondlife. Możecie też jak chcecie co wtorek o 21.00 słuchać jedynego w polskim SL radia, którego nie prowadzą tzw. didżeje, tylko profesjonalisci pełną gębą jak ja czy mój stażysta kiler faith. Kiedyś w radio występowała też Katia Millet, ale skończyły jej się kartki w których zapisywała co ma gadać. Czasem jest troche nudnawo, ale jak ogłosiliśmy , że szukamy ludzi do współprowadzenia radia to nie zgłosił się nawet żaden akwizytor od garnków zeptera czy inny świadek jehowy. No i ciężko też jest znaleźć osobę , która nie dyga przed wypowiedzią na wojsie i jednocześnie jest taką osobą, przy której rozmawiając walne czołem w sałatkę i obudzę się następnego dnia. Na tą chwilę kończę ponieważ mam niewygodne krzesło i boli mnie dupa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz