piątek, 18 marca 2011

Łikendowy ból dupy

Witma serdecznie wszystkie osoby potrafiące czytać. Jak już spominałem mam niwygodne krzesło i boli od niego dupa jak się dłużej siedzi, na łikendy siedze dłużej więc i ból większy. Dziś jak się zalogowałem to odrazu zagadała do mnie Ameba Ansar , jedna z moich groopie. Od razu pomyślałem, że chodzi o seks. Dała mi Tp. Na miejscu okazało się, że niewiele sie pomyliłem bo nie działo jej radio. Po poprawieniu jej antenki i po nacisnieciu guziczków zaczęło grać. Przy okazji uświadomiłem ją jak uzyskać ciszę. Dostałem też most , chyba do skakania, musze jaka rzeke zrobić żeby się dało do niej skutecznie skoczyć, byle nie na lód czy krę bo będzie boleć, a co gorsze mogą wezwać tvn. Potem wpisałem sobie Polska w serch i mi wyskoczyła jakas Polska wyspa, pomyślałem sobie że może to Wolin albo nawet Madagaskar. Na miejscu jak już puścił mi lag to się okazało , że to miejscówka co wygrała kasę od znanego iluminatę Jacka Shuftantsteina. Spotkałem tam dawno niewidzianych kanadyjkarzy Mirona i Katrine Kapuczino oraz gwiazdę teledysków lat 90 tych Cytrynę M. , po 5 minutach produkowania się na wojsie okazało się że tylko ja mam wojsa. Potem wyskoczyło , że będzie region tsunami za 2minuty i nie zdążyłem uciec. Wcześniej pisał do mnie jakiś klient tempak co chyba chciał wwyłudzić dodatkowe kartki na mięso. To chyba tyle na dzisiaj.

a oto moj super teledysk, w którym występują jakieś baby , chyba magda caprone i kation milet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz