wtorek, 24 lutego 2009

czesc kurde

witam serdecznie wszystkie fanki, to moj drugi wspaniały wpis. rano jakżem wstał to mi sie nidz nie chciało dobrze ze sam sie obudziłżem bo budzika nie nastawiłem, jakżemem już tak wstał to podeszłem do komputera, a tu patrze uza boła ciągle jest online, od zawsze podejrzewałem że jest górnikiem co tyra na nocną szyftę. Jakoś o 5.30 zbytnio ochoty na seks nie miałem to poszedłem się umyć w końcu poczytać gazetę i coś zjeść, ciulowa spółdzielnia myśli że mój wspaniały fiat wcześniej należał do batmana albo bonda, bo nie odsnieżą parkingu , zrobiło się małe jezioro bezłabędzie i pełno dziur, tak że syry miałem odrazu mokre, ledwo żem wyjechał , akurat nitro w aukcie mi się kończyło. w pracy dziś było raczej spokojnie, fanki jak zwykle dzowniły od rana ze wszystkich działów. czasem zastanawiam się jak dewid bekam sobie radzi z fankami i czy ma ich tak dużo jak ja. acha jescze cos mi sie przypomnialeo, wczoraj linka d. zpaytała czy ja kocham, nie wiem o co jej chodziło ale podejrzeam ze chaiala zebym uznal nie swoje dziecko. a dzis kupilem se pare paczkow to ta blond krolowa na mnie zaczela krzyczec. cos podejrzewam ze jednak ona mnie nie kocha i leci tylko na moja wielka rakiete. z psem tez nie mam gdzie chodzic bo syf malaria i kaluze. zaraz odpalam 24h , wczoraj dalem dupy bo przeskoczylem przypadkiem jeden odcinek a an apoczatku pokazali ze taka fajna czarnulka zginie. pozdrawiam serecznie to pisałem ja radek ( nie 123 )

pees
myslalem ze fanki beda komentowac moje wspaniale wpisy, a tu nic, pewnie sie wstydza.moze jak justyna kowalczyk wroci z liberca to cos szrajbnie ?

6 komentarzy:

  1. raz dwa trzy próba komentarza
    jak siem zapisać do fanklubu i co wpisać w age verify bo nie rozumię

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chciałam Cię wrobić w dziecko.
    spotkamy się w sądzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam pierwsze odważne fanki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech... dlaczego jak już coś łączy mnie z Deminą to akurat wspólny mężczyzna...?

    OdpowiedzUsuń