poniedziałek, 23 lutego 2009

To ja

Cześć tu mówię ja - słynny Misterio76 , w odpowiedzi na modlitwy fanek postanowiłem zacząć pisać bloga. Pewnie mi się to znudzi bardzo szybko ale cóż , jak to mówią Majowie - gdziekucharek sześć am nie ma co jeść. Nie wiem co to ma byćale jak się dziś zategowałem do sl to nikt mnie nie powitał, dopiero jak się położyłem w pozycji embrionalnej na mojej niewygodnej i łatanej kanapie z ikei napisała poznanianka z poznania 9 lat mniej niż ja ) ale akurat spałem i nie chciało mi się gadać.
Położyłem się i usnełem na około 104 minuty. Jak sięobudziłem dalej mi się chciało spać ale nie usnełem . Potem zobaczyłem ,że Madelejn Sauturu napisała na swojej freebiesowej stronie o zbrojach które jej poleciłem ( przed które powinien być przecinek ale nie chce mi się cofać kursora )
szkoda ,że dopiero teraz bo wiele polaków i polek mogłoby już od dawna chodzić w tych zbrojach czując się czadersko. Potem, żem wlazł na taki blog projekt pluto czy pluton projekt ( jakoś tak )
napisano tam o mnie i moich szczałach w niebo, i jak na moje szczały siadała Uzi Goła . Potem żem polazł do sklepu tego co stoi obok fundacji nautlus, pooglądać telewizje, niestety jedynka śnieżyła a polsatu i tvn wogóle nie było, zatem se włączyłem najpier fiilma o koncu swiata, potem o fidelu castorze i hitlerze, nie zapomnialem na szczescie rowniez obejrzec najnowszych filmow z kandydatem na urząd prezydenta rp Panem Kononowiczem, na końcu włączyłem film z bielska białej o menelach . A w republice będą niedługo wybory, tylko się zastanawiam czy wygrąć czy nei wygrać bo jak wygram to chciałbym rządy twardej ręki a nie wiem czy Uza ta Madelajn i inne lubią klapsy twardą ręką. A jakżebym nie wygrał to była by siara bo jestem za słynny i za kuul żeby nie wygrać. Pozdrawiam seredecznie wszystkie fanki. |apomnialem wczesniej napisac zem ogladal 24 godziny 2 odcinki to teraz piszę.

a tak będzię wyglądał wkrótce koniec świata , przepraszam za jakość ale nakręcałem go wtedy komórką



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz