piątek, 27 lutego 2009

skończył się mi

Skończył mi się zapas napojów gazowanych a chce mi się pić, wziełem se z lodówki kwasek cytuynowy i kurde wiecie co, jak się go pije całymi hałstami to zaczyna niekontrolowanie mrugac powieka, polecam sprobować w zaciszu własnej kuchni. dzis od rana chce mi się spać i czuję się jakby mieli mnie za chwile aresztować. Muszę sobie zrobić kolejną kawę, bo jak robiłem poprzednią to gadała do mnie uzi boa i jakoś nie pamiętam czy mnie ta kawa ożeźwiła. wczoraj ten lech odpadł, dobrze że w nim nie gram bo bym się wkurzył. dzis sie zastanawialem czy jak zostane juz władcą to czy będę ścinał głowy swoim żonom i czy mieć harem. jednak zrobiłem błęda ,że nie kupiłem se napoju marki power up w biedronce. chyba dziś nie odpicuje bloga. byłem w domu madelajn chciałem ukraść telewizor ale nie zdążyłem go znależć bo po 15 sekundach mnie wywalił jakiś orb. wczoraj se siedziałem na wyspie palma de sol, podobo boaska tam łazi grać w othello, a w moje jango katrin z kanandy prowadzi bezsprzecznie ( a myslalem ze w kanadzie tylko w hokej graja dobrze ). Beacie xue żem powiedział zę istnieje slexpresss to całe przeczytała ale nigdzie jej nagich fotek nie było. nie wiem jak tylko dominka z boaśka sobie wynegocjuja podział mojego łoża. Troche to dziwne bo słyszałem że dominka jest żoną rumuńskiego stylisty coś taki odpowiednik tego tomasza jacykowa.
to mówiłem ja misterio wasz idol - coś jak jola rutowicz z wąsami

a tu wizjonerski zwiastun



dla tych co mają małe i się im nie mieści zmniejszyłem se to na górze co miałem

2 komentarze:

  1. Chce zmienic orientacje sexualna, Misterio - zakochalem sie, chce byc fanka. Jeszcze jeden wpis i lece po jakies hormony i brzytwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy, wejdz w appearance, po co Ci brzytwa.
    Mist, nie mam telewizora, sprzedałam, żeby mieć kasę na orba.
    A po zmianie tego dużego na górze przeczytałam "ciemna strona słonia". Też fajnie.

    OdpowiedzUsuń