czwartek, 26 lutego 2009

witam po długiej jendodniowej przerwie

Witam gorąco i na początku pozdrawiam wszystkie fanki , które coś napisały oraz Uze boa , która mi zróciła uwagę na to ,że fanki nie mogą komentować bloga. A tak wogóle to wczoraj kazała mi się zamknąć, cóż chyba jescze nie do końca poznała tajniki skutecznego uwodzenia. Zapomniałem wam ludzie napisać , że przed wczoraj postanowiłem dokonać zamachu na premiera, więc lezę sobie koło tej bohemy a tu radar pyka że w zasięgu szczała pojawiła się madelajn suterocostam , najwyrazniej dzialalem w spisku antyrzadowym bowiem ktos w republice włączyć damadże, zartem szybkim ruchem prawej dłoni, ćwiczonym od lat sięgam do kieszeni a tam szok, żadnej broni niosącej śmierć.
W ostatnim słowie Madelajn powiedziała, chyba próbójąc ratować skórę, iż nie jest premierem tylko ministrem i szybkim wzwodem wyciągneła zza pazuchy jakiś miotacz kur, wyładowała we mnie cały magazynek kur, niestety dla niej , każda z nich odbiła się od mojej twardej jak stal klaty ( niedepilowanej bo na stali włosy nie rosną ). Postanowiłem nie być jej dłużny i sieknąć ją krową, co jak pragnę poinformować wszystkie fanki przyniosło pożadany skutek.
W dniu wczorajszym również miał miejsce kurs tulipana, przyszli ludzie zaczeli gadać o tym jak się robi tulipana, niby pijaki a nie wiedzą że najprościej siętulipana robi tłukąc kawałek butelki. Niestety kujonka Uzi tego nie chciała przyjąc do wiadomości i zaczęła na mnie krzyczeć, poczułem się molestowany i mobingowany i uciekłem z lekcji, mam nadzieje że nie wezwą rodziców do szkoły.
a dziś kurde w pracy spać mi się chciało, szef chciał na mapie znależć mielec to mu znalażłem potem jakiegoś klompa składałem dla dyrektora od schodów, mam nadzieje że się zrewanżuje jak kiedyś będę miał problem z wejściem po schodach na piętro.
dzisiaj mecz nie wiem jak wy fanki ale ja stawiam że będzie zero czy.
Linka napisała że mnie poda o alimenty, ale ciekawe co zrobi jak dziecko okaże się murzynem, Na tym na dzień dzisiejszy kończę, polecam orzeźwiająca kąpiel poniżej.
a kurde zapomniałem że w tej polisz arena otworzyli jakas kawiarnie czy cos, ale nikt nie wlil czołem w ziemie na mój widok więc nie będe chyba często tam łaził.



muszę sobie poprawić szatę tej strony bo wygląda jak robiona w 5 minut a robiłem ją w 10

1 komentarz:

  1. Jak będziesz szatę poprawiał, to zmniejsz ciemne słoneczko, bo na moim malutkim monitorku przenośnym zajmuje cały screen i muszę się strasznie nascrollować to Twoich literek. Całus

    Fanka

    OdpowiedzUsuń